Escola Pia Tàrrega: Per estimar-te, m'estimo, 3r ESO

divendres, 16 de gener de 2015

Per estimar-te, m'estimo, 3r ESO

El passat dimecres 14 de gener, els alumnes de 3r d’ESO van participar, activament, d’un taller que va dur a terme una de les professionals de l’Associació Antisida de Lleida i que s’anomena: “Per estimar-te, m’estimo”. Mitjançant aquest taller es pretén enfortir l’autoestima i l’autonomia de l’alumnat, el respecte pels altres i per la diferència, així com el desenvolupament de comportaments no discriminatoris i afavorir l’adquisició d’habilitats i conductes lliures i responsables. Els continguts bàsics que es van treballar foren: empatia, assertivitat, responsabilitat, actitud crítica, valors, tolerància, comunicació no verbal, diàleg, respecte i la desmitificació de falses creences.

Els alumnes han col•laborat moltíssim, s’han mostrat oberts, participatius, respectuosos i han gaudit molt i molt de les diferents dinàmiques. Us deixem unes fotografies com a mostra en el següent enllaç.