Escola Pia Tàrrega: Taller i obra de teatre sobre el Bullying a 2n d'ESO

divendres, 21 de novembre de 2014

Taller i obra de teatre sobre el Bullying a 2n d'ESO

El passat 5 de novembre, els alumnes de 2n d’ESO vam rebre un taller-xerrada sobre el Bullying i els diferents tipus d’assetjament que hi ha, a càrrec de Creu Roja.
El dia 11 vam anar a veure l’obra de teatre “Ja n’hi ha prou”.
JA N'HI HA PROU és una creació de la companyia Teatreacció especialitzada en teatre d’intervenció social. En aquesta obra es treballa la prevenció de la violència en joves i adolescents. A través de la representació de teatre, els joves es poden interrogar sobre la violència que els envolta i les possibles solucions. A l’obra es representen diferents situacions on alumnes s’han sentit identificats.

L’obra està dividida en dues parts. En primer lloc es representa l’obra teatral i tot seguit es promou un debat entre els actors i els alumnes per tal de reflexionar i intercanviar papers, d’aquesta manera s’aprofundeix sobre els continguts de l’obra.