Escola Pia Tàrrega: PESSIGA'T 2014

dijous, 17 de juliol de 2014

PESSIGA'T 2014

El passat dia 8 de juliol en Josep Manel Gustemps president de l'Associació Alzheimer de Tàrrega i comarca va rebre de mans d'Assumpta Claramunt directora de l'Escola Pia de Tàrrega una aportació de 352,80 €.
L'Escola Pia de Tàrrega dins la campanya “Pessiga't”, jornada solidària, on cada nen aporta un pa de pessic o un altre tipus de menjar i per un mòdic preu de 1,5 euros els nens poden comprar-se l'esmorzar i així poder contribuir a un projecte social.

Aquest any l'aportació de l'Escola Pia Tàrrega és pel projecte “Prevenció, manteniment i tractament de la memòria” que promou l’Associació Alzheimer de Tàrrega. És un projecte que va destinat a la població en general per tal de poder treballar la memòria les persones que no estan diagnosticades per cap malaltia neurodegenerativa però que volen fer prevenció.
Es treballarà amb ordinadors tàctils mitjançant el programa Gradior el qual està dissenyat tant per treballar en la prevenció com en el tractament de la pèrdua de memòria.
En l’actualitat ja hi treballen les persones usuàries de l’Associació i el resultat és excel·lent.
Amb aquesta aportació de l'Escola Pia de Tàrrega de 352,80 € podrem endegar a partir del mes d'octubre aquest projecte, i treballar en la prevenció de la pèrdua de memòria en persones sanes.
Per tant, volem donar les gràcies a la Direcció de l'Escola Pia, professors, alumnes i pares que han contribuït a fer possible aquest projecte.
Moltes gràcies a tots!!!