Escola Pia Tàrrega: Agermanament Mou-te 2014

dimarts, 1 d’abril de 2014

Agermanament Mou-te 2014

Els passats dies 28 i 29 de març prop de 90 alumnes del Mou-te d'Igualada, Balaguer i Tàrrega es van desplaçar en tren fins la casa de colònies "la Coma", al terme de Sant Guim de Freixenet. Allà durant més de 24 hores varen realitzar diferents tipus d'activitats, ja siguin jocs o activitats de reflexió i companyerisme.
Va ser un dia genial i com podeu veure a les següents imatges el bon clima i la felicitat es va apoderar de tots els participants fent que aquesta jornada de convivència fos l'inici de moltes amistats amb nens i monitors d'altres escoles.
Des del Mou-te de l'escola estem molt contents de l'èxit i la participació dels nostres alumnes a l'agermanament i esperem així poder seguir fent créixer la família del Mou-te.