Escola Pia Tàrrega: Formació de monitors Mou-te a Calella.

dijous, 27 de març de 2014

Formació de monitors Mou-te a Calella.

Els passats dies 8 i 9 de març tres alumnes de l’escola Pia de Tàrrega vàrem assistir a una formació de monitors del Mou-te a Calella. Allà vam fer diferents activitats relacionades amb el monitoratge i com arribar a ser un bon monitor.

Les activitats van ser tant diferents com representar una obra de teatre o aprendre i realitzar diferents jocs de lleure. La nit del dissabte al diumenge la vam passar a l’escola Pia de Calella , allà vam poder gaudir d’un noi que va tocar la guitarra i va cantar per acabar de la millor forma possible aquell dia ple d’aprenentatges i vivències.

L’endemà ens vam aixecar d’hora per poder acabar de fer les activitats que ens faltaven, i desprès de dinar va ser l’hora de despedir-nos de tots els monitors i les monitores que eren també amb nosaltres fent la formació.

Finalment vàrem fer l’hora dels adéus i vam desitjar poder retrobar-nos tots ben aviat! Va ser una gran experiència, la qual quedarà marcada com la primera de les nostres formacions com a monitores del Mou-te, i desitjant ja, que vingui la següent per poder continuar aprenent.

Fàtima, Jessica i Montserrat. Alumnes de 4t E.S.O i monitores del Mou-te.