Escola Pia Tàrrega: Celebració Familiar a l'església de l'escola

divendres, 25 d’octubre de 2013

Celebració Familiar a l'església de l'escola

Benvolgudes famílies,
Us convidem a participar de la primera celebració-trobada familiar que tindrà lloc aquest proper diumenge, 27 d’octubre a les 12 del migdia a l’església de l’escola. Aquesta trobada, la veiem com un moment especial per compartir amb els vostres fills/es i amb les vostres famílies (avis, oncles, nebots...) i està pensada per a  totes les famílies que formen part de l’escola, especialment per als alumnes que es  preparen per fer la primera comunió o bé que ja l’han feta.
No cal dir, que comptem amb l’assistència de tots vosaltres i especialment la de tots aquells nens i nenes que han fet la Primera Comunió, que s’estan preparant per fer-la i els nens i nenes i joves que formen part del Grup Mou-te.
Equip de Creixement Personal