Escola Pia Tàrrega: #mobilitat2013 a l'Escola Pia de Tàrrega

dissabte, 21 de setembre de 2013

#mobilitat2013 a l'Escola Pia de Tàrrega

La setmana del 22 al 29 de setembre es celebra la Setmana de la Mobilitat Segura i Sostenible 2013.
A l'escola es realitzarà activitats educatives adreçades als alumnes per fomentar l'ús dels mitjans de transport més sostenibles, així com el fet de transitar per la via pública de manera segura.
Demanem la col·laboració de les famílies durant tot el curs però en especial en una setmana tant important que es celebra arreu del món.
Relacionat amb aquesta setmana, un dels actes més importants i que ens enorgulleix participar cada any és el concurs organitzat per l'Autoritat del Transport Metropolità de Lleida juntament amb la Paeria de Lleida que promou els desplaçaments amb transports públics. Aquest concurs s'anomena "PARADA LITERÀRIA" i per segon any consecutiu l'ha guanyat un alumne/a de la nostra escola. Enguany la guanyadora ha estat la Mariona Fígols de sisè de primària.

Enhorabona Mariona!