Escola Pia Tàrrega: CONCURS DE RELAT BREU DE @CocaCola_es EN LLENGUA CASTELLANA

dilluns, 3 de juny de 2013

CONCURS DE RELAT BREU DE @CocaCola_es EN LLENGUA CASTELLANA

Volem felicitar a l’ANDREA MELÀ DALGHI, alumna de segon d'ESO, per haver obtingut un dels premis del 53  Concurs nacional de Joves Talents de Coca.Cola. Per poder-ho celebrar de la millor manera, aquest dissabte 8 de juny a les 11:00 del matí es farà el lliurament de premis a Port Aventura, al Gran teatre de la Xina. Un cop finalitzada l'entrega  de premis , l'Andrea i els seus familiars podran gaudir de totes les atraccions i espectacles del parc fins a l'hora del seu tancament.
Moltes felicitats Andrea! Realment la teva redacció va ser esplèndida i així ho ha reconegut un tribunal especialitzat. Acabes de començar un camí que et pot dur, si tu vols , molt i molt lluny.
Des de l’ESCOLA PIA DE TÀRREGA,  et volem donar la nostra més sincera enhorabona.

Aquells que estigueu interessats en la redacció de l'Andrea la podreu veure al bloc de la Biblioteca.