Escola Pia Tàrrega: #ConvivènciesMOU_TE2013

divendres, 24 de maig de 2013

#ConvivènciesMOU_TE2013

El passat divendres dia 17 de maig els alumnes del grup Mou-te varen realitzar una jornada de convivència on es van quedar a dormir a l’escola entre d’altres.

La jornada va començar el divendres a les 8 de la tarda, quan tots els alumnes anaven arribant a l’escola amb les seves bicicletes. Desprès de realitzar alguns jocs de coneixença i instal·lar-nos a les habitacions de l’escola varem anar a sopar. Ens esperava aleshores un munt de jocs iexperiències per l’escola, que estava a les fosques i que va deixar de banda el soroll de les aules pel xiuxiueig de la pluja. Així doncs dormir a l’escola va ser pels alumnes un fet sorprenent, sols imaginable en contes que va fer que l’alegria fos una emoció constant durant la vetllada. Amb la pluja amenaçant, el dissabte al matí ens varem desplaçar fins a Vilagrassa amb bicicleta, realitzant així una ruta de més de 15 km i deixant als alumnes i monitors després d’una nit mogudeta ben cansats. Va arribar doncs l’hora de despedir-nos, tot recordant les convivències plenes d’emocions, alegries i esperit Mou-te que tots plegats havíem compartit.

Grup Mou-te.