Escola Pia Tàrrega: APLEC MOU-TE 2013

dijous, 4 d’abril de 2013

APLEC MOU-TE 2013

L’aplec Mou-te és una trobada de nens i nenes, nois i noies i les seves famílies que formen part de l’Escola Pia de Catalunya i que se celebra cada any. Aquest curs, tindrà lloc a l’Escola Pia de Granollers, el proper diumenge, 14 d’abril.  És un dia per passar plegats en família, compartir una estona de joc, de ballaruca i de fer petar la xerrada. És totalment gratuït. Els nens i nenes que per algun motiu no els puguin acompanyar les seves famílies poden venir sols, tot i que s’aconsella anar-hi amb la família.
No cal dir, que ens agradaria molt poder compartir amb tots/es vosaltres un dia tan especial, i de la mateixa manera que la nostra escola fa tres anys es va omplir de famílies que van col·laborar, ara ens toca també a nosaltres col·laborar amb l’Aplec d’aquest any. US HI ESPEREM!
Podeu descarregar-vos la circular d'inscripció clicant aquí.