Escola Pia Tàrrega: Agermanament Mou-te Tàrrega-Balaguer-Igualada

dimarts, 12 de març de 2013

Agermanament Mou-te Tàrrega-Balaguer-Igualada

Els passats dies 8 i 9 de març els alumnes del Mou-te de l’escola Pia de Balaguer, Igualada i Tàrrega varen celebrar unes jornades d’agermanament i convivència al Molí de la Roda.
En total varen ser més de 60 els alumnes que s’ajuntaren per tal de conèixer gent nova i retrobar-se amb antics coneguts, i sobretot passar-ho bé... Sobre aquests eixos van girar totes les activitats que van realitzar, ja fossin caminades, curses d’orientació i gincames al bosc o misteriosos jocs de nit amb la llum de les llanternes.
Se’ns dubte va ser una grata experiència per conèixer nous companys, jugar, córrer i divertir-se d’allò més treballant els valors amb els nostres monitors. Ara doncs, sols els queda esperar per retrobar-nos de nou amb els nostres amics a l’Aplec del Mou-te, que tindrà lloc el dia 14 d’Abril a l’escola Pia de Granollers.
Rebeu una cordial salutació.
Equip Mou-te.