Escola Pia Tàrrega: Partit de futbol sala

dijous, 21 de febrer de 2013

Partit de futbol sala

Com ja sabeu, aquest proper diumenge, 24 de febrer, tindrà lloc la Jornada de Portes Obertes de l’escola. Des de l’àrea d’Educació Física s’organitzaran partits de futbol, al pati de l’escola. Tenint en compte el gran nombre de participants que vàrem aconseguir en la Marató, pensem que és una bona idea repetir-ho de nou.
Des d’aquí, animem a tots els pares, mares, nenes i nenes i nois i noies, a participar dels partits. Els partits començaran a les 11:00 al pati de l’escola amb els alumnes de Cicle Inicial, i després de la Celebració familiar, començaran el partit els alumnes de Cicle Mitjà/Superior i després pares i mares.

Què cal fer per jugar el partit? venir directament el diumenge amb roba esportiva i ganes de jugar a futbol.
Departament d'educació física de l'escola pia