Escola Pia Tàrrega: ELS ALUMNES D'ESO VISITEN LES INSTAL·LACIONS DE TV3 I FAN UN TOUR PEL BARRI GÒTIC DE BARCELONA

dijous, 28 de febrer de 2013

El passat dimecres 27 de febrer,  els alumnes d’ESO de l'escola van visitar tv3 i van gaudir, també, d'una visita guiada pel Barri Gòtic de Barcelona.

A tv3 ens va rebre l'Ariadna, una hostessa molt agradable, amb la que vam recórrer l’interior dels edificis, la sala de redaccions i seguidament, vam poder veure la sala de realització i diferents platós, com el del Telenotícies i el del programa “Divendres”. Ens va sorprendre la grandària d'aquests platós, ja que, vists per la televisió, semblen molt més grans del que són!
Dins del recinte no vam poder fer fotografies ni gravacions amb càmeres particulars però ens van deixar una càmera de vídeo per a poder fer d'autèntics reporters durant la visita...Aviat ens faran arribar el vídeo editat a l'escola! Ja us en passarem una mostra!

Aquell mateix matí, no només vam visitar tv3! També vam realitzar una visita guiada, a peu, pel Casc Antic o Barri Gòtic de Barcelona!

Barcelona ha aconseguit mantenir un dels més extensos i diversificats conjunts medievals d'Europa. Començant a l'antic fòrum romà, ara presidit pels edificis de l'Ajuntament i de la Generalitat, el recorregut ens va portar pels carrerons del Barri Gòtic pròpiament dit i les del Call o barri jueu a l'Edat Mitjana.

La sortida, en general, ens va agradar molt a tots i vam trobar especialment  interessant poder descobrir com funciona el món de la televisió!!