Escola Pia Tàrrega: CAMPANYA REIS 2012-2013

dimecres, 7 de novembre de 2012

CAMPANYA REIS 2012-2013

Ara en aquestes dates tant especials, comencen, des de Creu Roja Joventut, el projecte de la Joguina Educativa, que treballa per la sensibilització dels infants i adults envers l'educació a través del joc. Però la sensibilització no ho és tot, per això Creu Roja Joventut porta duent a terme la Campanya de Joguines des de el 1992 per tal de cobrir les necessitats de milers d'infants de Catalunya.

Ara és el torn dels ciutadans i ciutadanes, per això Creu Roja ens demana la nostra col·laboració!

S’ha demanat als alumnes vulguin participar-hi que portin 1 euro (han d’entregar-lo als tutors o tutores). Amb els diners que es recullin per classe, els delegats/des aniran a comprar una o dues joguines (han de ser: joguines noves, no sexistes, no bèl·liques, cooperatives i sostenibles) i es faran arribar a Creu Roja perquè...

" Tots els infants del món tenim dret a jugar i descansar, a tenir joguines i passar-ho bé!"
Gràcies per endavant per la vostra col·laboració i
 GRÀCIES també en nom de Creu Roja Joventut.