Escola Pia Tàrrega: Inici de curs

divendres, 28 de setembre de 2012

Inici de curs

ELS ALUMNES DE L’ESCOLA PIA DONEN LA BENVINGUDA AL NOU CURS
Com ja és tradició, des de fa un anys, els alumnes i professors de l’Escola Pia, vam donar la benvinguda al nou curs escolar 2012-2013. El passat dilluns, 24 de setembre, en motiu de la festa de la Mare de Déu de la Mercè, patrona de la nostra escola, ens vam reunir tots junts a l’església de l’escola. És un moment molt especial per a tots/es nosaltres ja que ens trobem plegats i cada classe prepara uns propòsits i desigs pel nou curs que es presenta i dona la benvinguda a tots/es els companys/es, acomiadant-se dels professors que deixa endarrere, especialment, aquells alumnes que canvien d’etapa. Aquest any, hem treballat la comparació del curs amb un camí, un camí planer, on cada classe va anar aportant el que més li agradaria trobar en aquest camí al llarg del curs: amics, perquè ens donen companyia, una font, per carregar-nos d’energia i vitalitat, la pluja perquè és font de riquesa,... Poc a poc, aquest camí va anar agafant color i vida. Esperem que amb l’ajuda i suport de tots plegats, puguem seguir aquest camí al llarg de tot el curs. Des d’aquí, encoratgem a tots els nostres alumnes i famílies a treballar de valent en aquest curs i a gaudir el màxim de cada moment especial que ens anirem trobant.