Escola Pia Tàrrega: Trobada de jocs esportius i tetratló esportiva

dimecres, 16 de maig de 2012

Trobada de jocs esportius i tetratló esportiva

TROBADA DE JOCS  ALTERNATIUS  I TETRATLÓ ESPORTIVA

El passat dissabte  14  de maig  31  nens i nenes de l'escola van participar a la tetratló esportiva de la festa  major .Van realitzar 4 proves de punteria, salt, agilitat i tir a cistella amb  un total de 11 medalles pels esportistes de l'escola. Felicitats, doncs, a tots els participants!.

A més, el dissabte 21 d'abril  l'escola també va participar a la trobada de jocs  alternatius on els alumnes inscrits  van practicar  diferents  activitats lúdiques i esportives més tradicionals.
Aquest curs escolar, doncs, hem participat a 8 trobades i jornades esportives dins el Pla Català d'Esport a l'Escola del qual el nostre centre en forma part (jornada de bàsquet, handbol, cros, campionat de natació, futbol-sala, futbol-7, jocs alternatius i tetratló), amb un total de 156  inscripcions. Segur que el curs vinent  encara participarem molt més!. Moltes gràcies a totes les famílies per la seva participació i col·laboració!.
Departament d'Educació Física i Activitats Extraescolars