Escola Pia Tàrrega: Sortida de cicle superior

dimecres, 21 de març de 2012

Sortida de cicle superior

Els alumnes de cicle superior visiten l'estany d'Ivars i Vila-sana, una planta d'energia solar i l'Espai Cultural dels Canals d'Urgell.

Els alumnes de cicle superior han visitat l'estany d'Ivars i Vila-sana. L'estany amb la superfície d'aigua més gran de Catalunya, amb una gran biodiversitat, tant d'aus com de peixos així com d'amfibis i també de plantes. També han visitat una planta d'energia solar situada al terme del Poal. Aquesta planta subministra una energia total de 2 Megawats d'electricitat. A la tarda hem pogut visitar l'ECCU. Ha estat una visita molt interessant i s'ha pogut veure com van construir a mitjans del segle XIX un dels canals més importants de Catalunya i com aquest va transformar totalment el paisatge i l'estil de vida dels ciutadans de la plana de Ponent.