Escola Pia Tàrrega: Convivències grups MOU-TE escola pia Tàrrega-Balaguer

dimarts, 6 de març de 2012

Convivències grups MOU-TE escola pia Tàrrega-Balaguer

CONVIVÈNCIES GRUPS MOU-TE ESCOLA PIA TÀRREGA-BALAGUER

Conèixer gent nova, fer nous amics i passar-ho bé…amb aquests tres grans objectius, els nens i nenes, joves i monitors que formen part del Grups Mou-te de l’Escola Pia de Tàrrega i Balaguer, començàvem les convivències els passats dies 2 i 3 de març.

Vam passar dos dies d’allò més dinàmics i divertits, tot fent diferents jocs, danses, una caminada fins a Verdú, vam anar també al Parc de Sant Eloi de nit. Què divertit i emocionant i quina por feia amagar-se pel parc només amb la llum de les nostres llanternes! I vam dormir a l’escola Pia d’aquí Tàrrega. Se’ns dubte, va ser una bona experiència per conèixer molta gent, jugar, còrrer i passar-ho d’allò més bé amb tots els nostres monitors. Ara, només ens queda esperar retrobar-nos de nou amb els nostres amics en l’Aplec del Mou-te que tindrà lloc el 22 d’abril a l’Escola Pia de Balaguer.

Responsables Grup Mou-te Escola Pia Tàrrega