Escola Pia Tàrrega: BONS RESULTATS AL CROS DE TÀRREGA

dimarts, 28 de febrer de 2012

BONS RESULTATS AL CROS DE TÀRREGA

ACTIVITATS ESPORTIVES EXTRAESCOLARS-CROS DE TÀRREGA

El passat diumenge 26 de febrer es va celebrar el cros de Tàrrega i de la nostra escola van participar-hi un total de 31 nens i nenes. Volem aprofitar aquestes ratlles per felicitar a tots els participants i a les seves famílies per motivar i acompanyar als seus fills/es a córrer i fer activitat física i esportiva un diumenge al matí. No dubteu mai que aquest és un bon exemple i model a seguir!.

Cal destacar l’esforç i les ganes que van posar-hi tots i totes, sobretot els més petits de P3, que s’estrenaven, i els que enguany han canviat de categoria i van córrer una distància considerable. De fet, alguns alumnes van aconseguir fer grans resultats en el seu primer any a la categoria nova.

Independentment dels resultats, però, felicitem a tots els esportistes per ser tan valents!.

Agraïments a les famílies i mestres de l'escola que ens han facilitat fotografies del cros.

A L’ESPORT, COM A LA VIDA, EL MÉS IMPORTANT NO ÉS ARRIBAR PRIMER, SINO VIURE I GAUDIR DE L’EXPERIÈNCIA FINS AL FINAL!!!!.

Gràcies i fins la propera trobada del Pla Català d’Esport a l’escola que serà, tant per primària com per secundària, al mes de març!. Ja passarem les inscripcions.

A veure si ens animem!!!!!

Departament d’Educació Física i Activitats Extraescolars