Escola Pia Tàrrega: El Road Show arriba a Tàrrega

dimarts, 24 de gener de 2012

El Road Show arriba a Tàrrega

El Road Show arriba a Tàrrega per conscienciar els joves dels perills d’una conducció temerària

L’activitat, dirigida als alumnes de  4t d’ESO de diversos instituts de la ciutat, s’ha celebrat al teatre l’Ateneu.
Més d’un centenar d’alumnes de 4t d’ESO han assistit al Road Show, una impactant activitat d’educació viària que els ha mostrat la cara més crua i, a la vegada, més humana de les conseqüències d’un accident de trànsit. L’espectacle, organitzat conjuntament per l’Ajuntament de Tàrrega, el Departament de Salut de la Generalitat i Mutual de Conductores, s’ha dut a terme al teatre Ateneu de Tàrrega.
Tots els “actors” del Road Show han coincidit a demanar als joves que es diverteixin, però que ho facin amb seny i que tornin a casa de la mateixa manera com n’han sortit.
Amb aquest espectacle s’intenta captar l’atenció dels adolescents per conscienciar-los sobre els perills d’una conducció temerària i de les seves conseqüències, amb l’objectiu d’evitar accidents reals. Es tracta d’un projecte social de conscienciació i educació vial per prevenir els accidents de trànsit a llarg termini