Escola Pia Tàrrega: Marató de TV3

divendres, 16 de desembre de 2011

Marató de TV3

Com cada any TV3 organitza la famosa Marató és una cita obligada per tots nosaltres.
Us informem de les activitats que es portaran a terme a la nostra ciutat i que poden ser del vostre interès. En algunes d'aquestes activitats hi haurà una participació activa per part d'alumnes de l'escola, a tots ells/es els felicitem i els agraïm que col·laborin en activitats com aquestes.

El Dissabte (17 de desembre) a l'Espai Mercat (Plaça de les Nacions) de 10 del matí a 10 de la nit (ininterrompudament)
El Banc de Sang i Teixits conjuntament amb l’Ajuntament de Tarrega, l’Associació de Donants de Sang del Urgell i la Creu Roja de Tàrrega, es podran realitzar donacions a l’Espai Mercat (Pl. de les Nacions).

Posaran el màxim de facilitats (activitats i regals, refrigeri atractiu gratuït, espai lúdic per a la mainada, flexibilitat horària, espai atractiu i cèntric, ambient agradable, ampli desplegament de mitjans...) per donar l’oportunitat als ciutadans de fer aquest gest solidari. Només cal tenir més de 18 anys i pesar 50 quilos o més.
L’objectiu d’aquest acte és sensibilitzar sobre la necessitat de prendre costum de donar sang, captar nous donants i aconseguir així un important nombre de donacions durant aquesta jornada.

ACTIVITATS I ACTUACIONS:

10h Inici de la Marató

Durant el dia: Degustació de te i pastes (Comunitat Islàmica de Tàrrega)

10 a 19h Concurs de dibuix de la Marató – entrega dels dibuixos

12:30h Actuació de cobla (Cobla Tàrrega)

16 a 18h Actuació musical (Grup La Rapera)

18 a 20h Actuació musical (Escala hi-FI)

19:30h Entrega dels regals als guanyadors del concurs de dibuix (Casa Esqué, Llibreria L’Estel, Llibreria Antoni Figueras)

20:00h Tocada de tambors (Grup de Teatre BAT)

SERVEIS:

• Obsequis i regals
  • Concurs de dibuix
  • (tema: la donació de sang, requisits: que consti nom -edat -telèfon, categories: de 0-3 anys, de 4-6 anys, de 7-12 anys, entrega: a la Marató –en el seu horari d’obertura fins a les 19:30h-. Premis: 19:30h)
  • Espai lúdic per a la mainada
  • Refrigeri atractiu gratuït
  • 12 hores ininterrompudes
  • Ampli desplegament de mitjans
  • Espai atractiu i condicionat (espai agradable...)
  • Marcador electrònic (temps i núm. de donants)
  • Música ambient
El Diumenge (18 de desembre) de les 09 a les 20 h. (ininterrompudament)
El Club Fondistes Tàrrega corre o camina per la Marató de TV3, per la regeneració i transplantament d'òrgans i teixits. De 10 a 20h Corre o camina per la Marató de TV3, donant tombs al "pati" de Tàrrega i gaudeix d'una graella carregada d'entitats de la nostra ciutat que col·laboren amb nosaltres.
Programa d’activitats
10h: Traca inaugural
10:30h Club Alba - Associació Alba
11:30h Exhibició i torneig de ping-pong
11:45h El taller de música de l'Associació Alba presenta...
12:15h Nadales Cauils
12:30h Patinatge artísitc per la Marató
12:45h Atrapatió, però que no t'agafi el Carbó!
13h Foment Targarí corre!!!
13:30h Youngers Batukada
17:00h Partit d’exhibició de Hoquei patins
17:30h Patina amb nosaltres !
18h Xocolatada popular per la Marató
18:15h Animació musical amb els Grallers de la Barra
18:30h Cursa de gegants de Tàrrega i Gegantó Àngel Guimerà
19h Cursa dels Nans de Tàrrega: Pio, Guantxo, Rosalia i Guixanet
19:30h Foment Targarí corre encara més!!!
20h Traca final

L'Agrupació Excursionista de l'Urgell també col·labora amb La Marató de TV3 organitzant una caminada popular oberta a tothom. Aquesta excursió sortirà de l'Estació d'Autobusos i es dirigirà cap a la Via Verda en direcció al Talladell, seguint el riu Ondara. Després recorrerà la banqueta del Canal Segarra-Garrigues fins trobar el riu Cercavins. S'invertirà dues hores i mitja a completar la ruta.

Shiva Dance amb La Marató de TV3: Espectacle benèfic "El racó de les fades"

Un cop a l'any els éssers fantàstics surten del seu racó per deixar-se veure als ulls dels humans. Compartint els seus tresors i la seva saviesa. Aquesta és la base argumental de l’espectacle de dansa-teatre que ens han preparat els targarins Shiva Dance per a La Marató de TV3. Preu de l'entrada 3€.