Escola Pia Tàrrega: CONVIVÈNCIES GRUP MOU-TE D’ESCOLA PIA

dilluns, 21 de novembre de 2011

CONVIVÈNCIES GRUP MOU-TE D’ESCOLA PIA

El grup Mou-te, és un moviment de nens i nenes i joves d’Escola Pia que pretén ser un espai idoni per compartir preguntes, inquietuds, les ganes d’aprendre, els valors i el propi creixement personal.

Cada setmana, els nens i nens, nois i noies realitzen diverses activitats, des de la reflexió i el creixement personal, com poden ser lectura de contes, celebracions familiars,... fins a la diversió a través de jocs, tallers, sortides,... Per aquest motiu, el passat cap de setmana, ens vam reunir a l’escola on vam realitzar unes convivències. Vam poder gaudir d’un sopar acompanyats dels amics, fer un joc de nit, amagant-nos per l’escola amb la inquietud i l’emoció de passejar-nos a les fosques amb llanterna, dormir plegats a l’escola, compartir un moment de reflexió i pregària i llevar-nos tots junts després de passar una nit d’allò més divertida. Van ser unes convivències diferents, on vam gaudir d’uns moments molt especials que han ajudat a consolidar el grup Mou-te i a fomentar els valors de companyerisme i amistat entre tots els nens i nenes, joves i monitors/es que en formem part. A tots els que hi vau participar, moltes gràcies!

Responsables Grup Mou-te Escola Pia

Podeu veure més informació sobre aquesta notícia clicant aquí.